.:: Terima Kasih Kerana Sudi Kunjung Ke Blog Saya ::. -Admin Is Detecting Your IP-

Thursday, October 6, 2011

.:: Hidup Ini . . . . ::.

Hidup ini memang penuh dengan pelbagai cabaran dan dugaan. Aku harus hadapi nya. Semenjak aku keluar dari kampung dan mula kerja di bandar,baru aku faham akan makna kehidupan ini. Memang susah hidup kerana tanpa duit,kita tidak dapat buat apa pun! Walau aku ini masih muda dan selalu diketawa oleh orang lain tapi aku tetap happy2 lalui nya. Tidak kira apa yang orang cakap pasal aku,janji aku buat kerja yang halal dengan titik peluh aku sendiri. Kini aku mampu menyara hidup keluarga aku.Walaupun pendapatan bulanan aku tak seberapa. Tak aku akan berusaha.... SELAGI AKU MASIH HIDUP,SELAGI ITULAH PERJUANGAN AKU AKAN DITERUSKAN!!! AGI IDUP,AGI NGELABAN!!!

No comments:

Post a Comment