.:: Terima Kasih Kerana Sudi Kunjung Ke Blog Saya ::. -Admin Is Detecting Your IP-

Friday, December 16, 2011

.:: Antara Setia Dan Penipuan ::.

Selama ini, aku tak pernah melukai sesiapa pun. biar pun rakan baik,rakan sekerja. sekiranya ada,aku minta ampun dan maaf. aku bukan sengaja. kadang kala hidup ini bagi aku banyak sangat tekanan.segalanya adalah ketentuan tuhan. kadang kala aku kecewa bila ditipu oleh rakan baik sendiri. apakah alasan untuk semua ini? apakah muslihat mereka? janji tak ditunaikan. rupa2nya manusia lebih kejam dari syaitan.arrggghhhh... apalah kehidupan aku ini..dari dulu sampai kini. banyak yang aku hadapi. apa2 pun aku tetap lalui semua ini.
Apa pun jua keadaan,aku akan tetap harungi. Asalkan korang jangan melampaui batas. Jika tidak,korang akan dapat balas beribu ganda dari aku.

No comments:

Post a Comment